Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ...



Όχι πως είχα την παραμικρή αμφιβολία αλλα να βρει παιδί μου έλεγα μέσα μου πως κάποιος ίσως είναι διαφορετικός από τους άλλους. Τίποτε...6 μέρες σήμερα από την "αυλαία" της "πολύκροτης υπόθεσης Βαβύλη", της "βαβυλειάδας" του 2005.Σ Ι Ω Π Η...που είναι τα έκτακτα δελτία ειδήσεων για ένα μπουκάλι γάλα που βρέθηκε στη..γιάφκα του Βαβύλη που όμως δεν είχε ούτε όπλα, ούτε εκρηκτικά, ούτε τίποτε; που είναι τα δεκάδες πρωτοσέλιδα; τα χιλιάδες άρθρα; Τ Ι Π Ο Τ Ε...Τα πρωτοκλασάτα λαμόγια που επί μήνες εκτελούσαν μεθοδικά το σχέδιο της εξόντωσης μιας οικογένειας, που μετέδιδαν κάθε βρωμιά και συκοφαντία, κάθε αθλιότητα ως ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΕΙΔΗΣΗ, απλώς εξαφανίστηκαν.Αδικος ο κόπος  λέω εγώ όμως. Ήγγικεν γαρ η ώρα της αλήθειας για όλους . Γιατί η αλήθεια δεν κρύβεται και η ώρα   έφτασε. Ήδη οι 12 αγωγές είναι στη διαδικασία της πρωτόδικης εκδίκασης. "Όσο χρόνος κι αν περάσει, όση αγωνία, ότι κι αν χρειαστεί, αυτό τον δρόμο θα τον περπατήσω μέχρι το τελευταίο εκατοστό. Μέχρι που να καταλάβουν πως δεν μπορεί ο φασισμός τους, η έρπουσα χυδαιότητα, η κραυγαλέα ασχετοσύνη τους να κυριαρχούν πάντα ατιμώρητα." (μου έλεγε ο αδελφικός μου φίλος Απόστολος, για να συμπληρώσει: "όμως Maurizio, είναι γραμμένο ότι η εκδίκηση ανήκει μόνον στο Θεό! Δεν τους μισώ, δεν θέλω να πάθουν κακό, απλώς πρέπει να μάθουν ότι δεν μπορούν ατιμώρητα να τσαλαπατούν τους ανθρώπους, να αδιαφορούν για την αλήθεια, να παραπλανούν την δικαιοσύνη με ψέμματα..."Για την ιστορία λέμε ότι ο Κώστας Βαξεβάνης που υπήρξε ο ΜΟΝΟΣ που του έδωσε βήμα μετά την αποφυλάκισή του παρουσίασε στο μπλόγκ της "πανδώρας" την είδηση με τον εύγλωτο τίτλο ΑΘΩΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ Ο ΒΑΒΥΛΗΣ.

2 σχόλια:

  1. Μιλώντας σε φίλους και γνωστούς σχετικά με την αθώωσή σου, πραγματικά με πιάνει αγανάκτηση με τη ζημιά που έχουν κάνει στην εικόνα σου τα Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε που δεν ξεχνώ την στήριξή σου από τις πρώτες μέρες της αποφυλάκισής μου, ένα σου λέω: στο μπλόγκ μου έχω να μπω ενάμιση χρόνο. Είμαι ήσυχος και γαλήνιος αδελφέ μου.
    Ο Θεός πάντα μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή