Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

H ώρα της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.


Σαν σήμερα 2 χρόνια πριν έσβηνε το χαμόγελο του ανθρώπου που σφράγισε με την παρουσία του την εκκλησιαστική ιστορία της Ελλάδας.Του Μακραριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Κάποιοι γιόρτασαν με κροκοδείλια δάκρυα. Οι περισσότεροι τον θυμηθηκαμε με νοσταλγία. Σε μερικές ημέρες συμπληρώνονται πέντε χρόνια από την ημέρα που ένα "τυχαίο" τηλεφώνημα κάποιας κυρίας Ζωής Παπαδήμα στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου "αποκάλυπτε" στο Πανελλήνιο μια συστατική επιστολή του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου που υποτίθεται ότι "αποδείκνυε" την υποστήριξή του σ'έναν "εγκληματία".
Δεν γνωρίζω την κυρία Παπαδήμα, γνωρίζω όμως ότι η επιστολή αυτή είχε φθάσει στα χέρια του νυν Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος, πριν την εκπομπή του ιδίου Δημοσιογράφου, η οποία επιστολή, αν και δεν έχει τίποτα το μεμπτό, ωστόσο όμως χρησιμοποιήθηκε για να ακυρώσει πρόσωπα και να δημιουργήσει νέες σχέσεις εξουσίας....
Μια απίστευτη-μοναδική στα ελληνικά χρονικά επίθεση εναντίον μου ξεκίνησε μ’ αυτή την αφορμή, προκειμένου να εξοντωθεί με κάθε τρόπο ο Αρχιεπίσκοπος. Μια πολυμέτωπη, πολυεπίπεδη «έφοδος κατά της Εκκλησίας και των θεσμών», όπως την χαρακτήρισε ο ίδιος. Σχεδιάστηκε μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια από σκοτεινά κέντρα διαπλοκής κατά της Ελλάδος και εκτελέστηκε στην εντέλεια από συνειδητά ή ασυνείδητα συμμετέχοντες. Δημοσιογράφοι, ρασοφόροι κάθε βαθμίδας, «ειδικοί αναλυτές τηλεπαραθυράκηδες»,  συντάχθηκαν προκειμένου να χτυπηθεί ο «ενοχλητικός» αλλά πολύ αγαπητός στο λαό Χριστόδουλος, δι’ αυτού η Εκκλησία, η Δικαιοσύνη και παραπλεύρως μέσα από την ασημαντότητά μου, η ΕΛ.ΑΣ, η Ε.Υ.Π., πολιτικές προσωπικότητες όπως ο Γεώργιος Α. Παπανδρέου, ο τ. Πρωθυπουργός κ. Σημίτης, ΟΛΟΙ όσοι είχαν κατά καιρούς «ενοχλήσει.»
Η «ευκαιρία» ήταν μοναδική! Επί μήνες ΟΛΑ τα ελληνικά ΜΜΕ και δι αυτών ακόμη και τα τουρκικά αλλά και τα διεθνή, «ανακάλυπταν» απίστευτα και τερατώδη σκάνδαλα, ηθική σήψη, διαπλοκή δικαιοσύνης, εκκλησίας και μυστικών υπηρεσιών, «παρουσίαζαν» στους άφωνους και έκπληκτους έλληνες την «σκοτεινή» δράση ενός "δαιμόνιου υπερ-πράκτορα, πολυ-κατάσκοπου, διεθνούς απατεώνα, μαφιόζου", που "έλυνε κι έδενε" σε εκκλησία, δικαιοσύνη, κράτος, παντού. Ξαφνικά "όλοι" ανακάλυψαν τον Βαβύλη. Έναν απλό, καθημερινό άνθρωπο, έναν άνθρωπο της διπλανής πόρτας, από μια γνωστή, ευυπόληπτη, συντηρητική οικογένεια του Βόλου. Γνωστής και για τις πολιτικές της πεποιθήσεις, αλλά κυρίως για το γεγονός, ότι οι δύο γονείς ήταν δάσκαλοι και γι αυτό κοντά στον απλό άνθρωπο. Η δικαστική μου περιπέτεια και η ατυχία του παρελθόντος αποτέλεσαν τον μοχλό για να κινηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός κατασυκοφάντησης, ευτελισμού, καταπάτησης ακόμη και των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων μιας ολόκληρης οικογένειας. Κάμερες, δημοσιογράφοι, "παλιοί γνωστοί" έπεσαν σαν όρνια να κατασπαράξουν τους άλλους αφού εγώ δεν ήμουν διαθέσιμος. Δεν υπήρξε ευαίσθητο προσωπικό μας δεδομένο που δεν δημοσιοποιήθηκε, δεν υπήρξε ψέμα να μην ειπωθεί, δεν υπήρξε αξιόποινη πράξη για την οποία δεν "καταδικάστηκα" από την τηλεόραση και τις εφημερίδες. Για να γίνει απολύτως κατανοητό το κίνητρο, σας θυμίζω το εξής: Ειδεχθή εγκλήματα έγιναν και γίνονται, τρομοκράτες συλλαμβάνονται, η πατρίδα μας διεσύρθη διεθνώς από την δολοφονία του αθώου αυστραλού τουρίστα στην Μύκονο από μπράβους νυχτερινού κέντρου και όμως!!! Αν και ο Νόμος για την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ από το 1997 αντίθετα έγινε ελαστικότερος ως προς την δυνατότητα-μέσω εισαγγελικής διάταξης-δημοσίευσης των στοιχείων των δραστών, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΔΕΙΞΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Ή ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ Ή ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΕΧΘΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ!!! Γιατί λοιπόν δεν σεβάστηκαν την οικογένειά μου και εμένα; Γιατί διέθεσαν για να παρουσιάσουν την υποτιθέμενη "σκοτεινή" μου δράση εκατοντάδες ώρες πανάκριβου τηλεοπτικού χρόνου, δεκάδες πρωτοσέλιδα και εκατοντάδες σελίδες; Ποιός ενδιαφέρεται ή ενδιαφερόταν ακόμη και για την μικρότερη λεπτομέρεια της ζωής ενός ασήμαντου ανθρώπου; Η αλήθεια είναι: ΚΑΝΕΙΣ! Και όμως η εναντίον της τιμής, της αξιοπρέπειας, της προσωπικότητας, της πίστης μου, της ατομικής και οικογενειακής μου ζωής ΕΠΙΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΜΕ, υπήρξε η μεγαλύτερη σε διάρκεια και αγριότερη σε ένταση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, για έναν άνθρωπο που δεν ήταν ούτε παράγοντας της δημόσιας ζωής, ούτε είχε ποτέ κάποιο θεσμικό ρόλο. Η επίθεση αυτή η "έφοδος" όπως την χαρακτήρισε ο Μακαριστός Χριστόδουλος ήταν τόσο οργανωμένη, τόσο σκληρή, τόσο βάναυση γιατί στόχος δεν ήταν ποτέ ο  "ασήμαντος" απλός άνθρωπος, ο Απόστολος Βαβύλης. Γιατί κίνητρο δεν ήταν η ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου. Αυτή η καλοστημένη προπαγανδιστική καμπάνια που θα την ζήλευε και ο Γκαίμπελς, είχε στόχο τον Αρχιεπίσκοπο και την Εκκλησία. Παραπλεύρως δε χτυπήθηκαν επιλεκτικά η Δικαιοσύνη, οι αρχές ασφαλείας και σημαίνοντες πολιτικοί αντίπαλοι. Και οι πέτρες γνώριζαν στο Βόλο, ότι η οικογένεια Βαβύλη ήταν προσκείμενη στη δεξιά παράταξη. Γνωστή στους πάντες η φιλία και η υποστήριξη του μακαρίτη του πατέρα μου Χρήστου Βαβύλη προς πολιτικό παράγοντα της Ν.Δ. Και όμως!  "ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Ο ΒΑΒΥΛΗΣ" ούρλιαζαν τα φερέφωνα της παραπληροφόρησης. "ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΑΒΥΛΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ Ε.Υ.Π." έκραζαν οι "τιμητές" τάχα της διαπλοκής. Μέχρι και "ΠΑΓΙΔΑ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ, ο ΒΑΒΥΛΗΣ" μηχανεύτηκαν τα παράκεντρα της κατευθυνόμενης  προπαγάνδας. Κι όταν τα γεγονότα τους διέψευδαν παραποιούσαν τα γεγονότα. "ΓΙΑΦΚΑ" το σπίτι μου στην Αθήνα! Η αστυνομική έρευνα ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΙΠΟΤΕ το παράνομο. "ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ, ΜΑΦΙΟΖΩΝ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ" έκραζε ο "έγκριτος" δημοσιογράφος αυτοδιαφημιζόμενος ως φίλος του τότε Πρωθυπουργού. Τι κι αν τα αποτυπώματα αυτά ανήκαν σε στενά συγγενικά μου πρόσωπα και φίλους που αθωώθηκαν παμψηφεί από τον πρώτο κιόλας βαθμό απονομής της Δικαιοσύνης!!! Ακόμη και το θρήσκευμα της πρώην συζύγου μου με την οποία είχα πάρει διαζύγιο 2 χρόνια πριν από τις "αποκαλύψεις" χρησιμοποιήθηκε με τον πιο απάνθρωπο τρόπο προκειμένου να αποδειχτεί η υποτιθέμενη σχέση μου με τις Ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες! Η πιο μαύρη αντίδραση, ο πιο ακραίος αντι-σημιτισμός επιστρατεύτηκε για να με λειώσει. Η σύλληψή μου ανακοινώθηκε στο πανελλήνιο ως να εισήλθε νικηφόρος ο ελληνικός στρατός στην Κωνσταντινούπολη!
Θα περίμενε λοιπόν κανείς πως η προβολή της δικαστικής εξέλιξης αυτού του απίστευτου σήριαλ που οι ίδιοι ονόμασαν "ΒΑΒΥΛΕΙΑΔΑ", θα ήταν ανάλογη. Και όμως ΟΧΙ!!! Σειρά αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων κάθε βαθμίδας απονομής Δικαιοσύνης που με απάλλαξαν από βαρύτατες χαλκευμένες κατηγορίες, είτε αποσιωπήθηκαν τελείως ή παρουσιάστηκαν σε πέντε αράδες σε ένα μονόστηλο μιας εσωτερικής σελίδας. (Αθώωση μου από τις κατηγορίες εμπορίας ναρκωτικών στις 06/09/2006 από το Τριμελές Εφετείο Λαρίσης, οριστική παύση της ποινικής δίωξης για το ίδιο αδίκημα, στην τρίτη κατά σειρά δίκη μου στις 19/11/2007 από το Πενταμελές Εφετείο Αθηνών, χορήγηση χάρης από την ιταλική δικαιοσύνη κλπ). Η αποφυλάκισή μου με το υπ. αριθμ. 887/2008 Βούλευμα του Δικαστικού Συμβουλίου Αθηνών που επικυρώθηκε με το 1207/2008 του Συμβουλίου Εφετών και κατέστη ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ με το 212/2009 του Ε' Ποινικού Τμήματος του Αρείου Πάγου, έγινε αφορμή για να επαναλάβουν-παρανόμως- τις αρχικές κατηγορίες εναντίον μου και να ειρωνευτούν τους δικαστές ότι δήθεν "στάθηκαν στην καλή μου συμπεριφορά στη φυλακή". Το γεγονός ότι ΑΠΑΛΛΑΓΗΚΑ από τις σοβαρότερες κατηγορίες εναντίον μου, δηλαδή της κακουργηματικής απάτης και υπεξαίρεσης μέσω του Μ.Κ.Ο. "ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΣ" που έργο της είχε την συμβολή στην αναβίωση του Ορθόδοξου Μοναχισμού στην Κάτω Ιταλία, (έργο για το οποίο είχε έγγραφη ευλογία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου), την ΑΠΑΛΛΑΓΗ από την κατηγορία της συμμετοχής σε μυστικές υπηρεσίες και από σειρά άλλων ανυπόστατων και βαρύτατων κατηγοριών, οι δημοσιογράφοι και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης που υποτίθεται ότι ενδιαφερόταν για την αποκάλυψη της αλήθειας, ΤΙΣ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ!!! Γιατί θα ρωτήσετε; Μα γιατί ο Χριστόδουλος είχε οδηγηθεί στο θάνατο, οπότε η υπόθεση Βαβύλη ΔΕΝ ΠΟΥΛΟΥΣΕ ΠΙΑ!!! Αποστολή εξετελέσθη λοιπόν: Ο Χριστόδουλος νεκρός,  η ελλαδική εκκλησία μικρή επαρχία, ο τότε Πατριάρχης Ειρηναίος καθηρημένος, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων σε ατραπούς , ο Βαβύλης άνεργος και κοινωνικά νεκρός!
Ακούστε τι ομολογεί η πιό έγκριτη ίσως δικαστική συντάκτης της χώρας η κυρία Γιάννα Παπαδάκου της "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ" που σημειωτέον υπήρξε ιδιαίτερα σκληρή μαζί μου. (Εκπομπή "το Κουτί της Πανδώρας του Κώστα Βαξεβάνη στις 10/02/2009: To τι, και πόσα "παίχτηκαν" στην πλάτη μου ακούστε το από τα χείλη των ίδιων ανθρώπων που τότε με χτύπησαν αλύπητα. Εκπομπή Κ.Βαξεβάνη "Το Κουτί της Πανδώρας" (48ο - 55ο λεπτό)«Χτίστηκαν καρριέρες και δημοσιογράφων, μια συγκεκριμένη εφημερίδα εκδόθηκε με βάση μια συνέντευξη ακριβώς του Απόστολου Βαβύλη...επομένως σκεφτείτε πόσα πράγματα χτίστηκαν πάνω σ’ αυτή την ιστορία, μια ιστορία που στη συνέχεια ξεφούσκωσε και βεβαίως ξεφούσκωσε δικαίως αφού υπήρξαν απαλλαγές...»
Έχοντας αφιερώσει αμετάκλητα τη ζωή μου στην μοναχική αποταγή, είχα αποφασίσει να μην κινηθώ δικαστικά κατά των συκοφαντών μου, φονέων της ψυχής μου, που οδήγησαν τον πατέρα μου στο θάνατο και μια ολόκληρη οικογένεια στην εξαφάνιση. Έτσι κι αλλιώς ο μοναχός είναι "νεκρός για τον κόσμο". Με την ευλογία του Γέροντός μου κάναμε απόπειρα εξωδικαστικού συμβιβασμού καλώντας δημόσια τους ασχημονούντες δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ στα οποία εργαζόταν να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Με εξαίρεση το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, και το ΕΘΝΟΣ που επέδειξε έστω διάθεση συμβιβασμού ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ή ΜΑΣ ΕΝΕΠΑΙΞΑΝ. 
Για να τιμήσω λοιπόν την αλήθεια και τους μάρτυρές της, αποφάσισα γνωρίζοντας τους πολέμιους και την δύναμή τους, έχοντας βγει από την φυλακή ενώ δεν ήμουν ένοχος, να αγωνιστώ με σεβασμό και διάκριση, να βρω και να πω όλη την αλήθεια.
Γνωρίζω πολύ καλά πως υπήρξα ο "αποδιοπομπαίος τράγος" ο ΑΖΑΖΕΛ όπως το γράφω και στο βιβλίο μου. Για τους συκοφάντες και διώκτες μου, η ζωή του πατέρα μου, η τιμή της οικογενείας μου, η φρίκη που έζησα δεν ήταν παρά "παράπλευρες απώλειες"  σ’ ένα πόλεμο τον οποίο ούτε επιδίωξα, ούτε θέλησα. Με έσυραν όμως... Σ’ έναν πόλεμο, που οι περισσότεροι αγνοούν, μέσα στα σκοτάδια, σε μάχες που σχεδιάστηκαν πίσω από σφραγισμένες δρύϊνες πόρτες, σε σουίτες ξενοδοχείων, σε έδρες κυβερνήσεων, σε στρατόπεδα μυστικών υπηρεσιών, σε κτίρια μεγαλόπρεπα, βυζαντινά, με «στρατιώτες και αξιωματικούς», ευυπόληπτους πολίτες και χρυσοφορεμένους «ορθόδοξους» εκκλησιαστικούς ηγέτες, το κλειστό μου στόμα εξαγρίωσε «ιερά» θηρία, εγκληματίες επίορκους πολιτικούς και εν ψυχρώ δολοφόνους συνειδήσεων, που μας χτύπησαν ανελέητα για να ξεμπερδέψουν μια για πάντα μ’ εκείνον, τον γλυκύτατο άνθρωπο,  τον Δούλο του Χριστού, που θεωρούσαν εχθρό τους.
Ως ελάχιστο φόρο τιμής σ' Αυτόν λοιπόν, στον Χριστόδουλο που πολεμήθηκε όσο ελάχιστοι εκκλησιαστικοί άνδρες, ως μνημόσυνο στον πατέρα μου Χρήστο Βαβύλη που έζησε την απόρριψη και από δήθεν φίλους και ήπιε το φαρμάκι του διασυρμού μου μέχρι το θάνατό του, ως υποχρέωση απέναντι στην πόλη που γεννήθηκα και ζω, ως ΧΡΕΟΣ απέναντι στον κάθε έναν από σας που με συναντάτε με χαμόγελο, μου μιλάτε με αγάπη, μου συμπαρίστασθε με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας, ή που μόλις με βλέπετε μιλάτε ψιθυριστά ο ένας με τον άλλο για το αν είμαι αυτός που είδατε και τέλος ως ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ απέναντι στην Αλήθεια που σάρκωσε ο Χριστός, αποφάσισα να ενάγω τους συκοφάντες, να προσφύγω στο τελευταίο καταφύγιο των αδυνάτων, που αποτελεί η Δικαιοσύνη. Αποφάσισα να το κάνω στο Βόλο με Βολιώτη δικηγόρο για ακόμη μια φορά. Τον κ. Εμμανουήλ Παπαπαναγιώτου. Για να δείξω σε όλους πως δεν λύγισα, πως δεν φοβάμαι κανένα, παρά μόνο τον Θεό, πως δεν μπορεί να διασύρεται ατιμώρητα ένας αθώος, πως δεν υπάρχει ασυλία ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ που παραβιάζει τον νόμο σε μια δημοκρατική ευνομούμενη πολιτεία, πως οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ ΔΕΝ βρίσκονται υπεράνω του Νόμου, για να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγή η διαχείριση της συνειδήσεως όλων σας από τους δημίους μου.
Η χρηματική αποζημίωση ως "αντίδωρο" στην εις βάρος μου διαπραχθείσα αδικοπραξία, ΔΕΝ αποτελεί για μένα στόχο. Δηλώνω δημοσίως πως μετά την επιστροφή στην μητέρα και τον αδελφό μου του ποσού που διέθεσαν κατά την διάρκεια αυτής της τραγωδίας και ήταν οι κόποι μιας ολόκληρης ζωής των δύο γονέων μου και η εκποίηση του συνόλου σχεδόν της οικογενειακής περιουσίας, το ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΔΙΚΑΣΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, θα διατεθεί εξ' ολοκλήρου για την επίτευξη, για την συνέχιση θεάρεστου έργου που άρχισε και σταμάτησε βίαια το 2005. Ενός έργου που αυτοί που το "έπνιξαν" , εκ των υστέρων με συκοφάντησαν κιόλας ότι εγώ έφταιξα. . Σημαντικό του μέρος θα δοθεί στον Σύλλογο Συμπαραστάσεως Κρατουμένων της Ι.Μ. Δημητριάδος "Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ" που με έχει συγκινήσει με την άοκνη στήριξή του στον ταλαιπωρούμενο συνάνθρωπό μας, τον κρατούμενο των φυλακών της περιοχής μας. Ακόμη και αν ο Κύριος με καλέσει αιφνίδια κοντά του, γιατί ποτέ κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει η αυριανή...όταν απέναντί του έχει τέτοια συμφέροντα, η διαθήκη μου που βρίσκεται ήδη στα χέρια του δικηγόρου μου κ. Παπαπαναγιώτου, ρυθμίζει με ακρίβεια τα ανωτέρω. Κλείνοντας σας καλώ όλους να αφουγκραστούμε την τόσο εκκωφαντική σιωπή του μεγάλου "απόντος" και όμως τόσο παρόντος δίπλα μας, συμπροσευχόμενοι με τα λόγια ενός μεγάλου ιεραποστόλου και ασκητού του αιώνα που πέρασε του Charles de Foucauld (+1916) :
«Ας προσπαθούμε να έχουμε ατελείωτη λεπτότητα στην αγάπη μας. χωρίς να περιοριζόμαστε στις μεγάλες υπηρεσίες, αλλά να καλλιεργούμε εκείνη τη τρυφερή διακριτικότητα ικανή να θεραπεύει τις λεπτομέρειες, που γνωρίζει να χύνει βάλσαμο στις καρδιές που πονούν. Παρηγοριά που πηγάζει από τη τρυφερότητα της αγάπης μας για τους ταπεινούς και καταφρονεμένους γύρω μας. Ας εισέλθουμε μ' εκείνους που ζουν δίπλα μας στις μικρές λεπτομέρειες που αφορούν την υγεία, την παραμυθία, τις προσευχές τους, την αγωνία τους για το αύριο που αγνοούμε. Ας τους παρηγορήσουμε, ας τους στηρίξουμε προσέχοντας να μη τους θίξουμε στο παραμικρό. Έτσι ενεργεί κι ο Πατέρας μας στις δικές μας ανάγκες, στη δική μας ψυχή. Έτσι κι εμείς, όσο είναι αυτό δυνατό, ας προσπαθήσουμε να μιμηθούμε τον Ιησού, διασχίζοντας τις λεωφόρους αυτού του κόσμου, αγιάζοντας, παρηγορώ- ντας, ευλογώντας, στηρίζοντας, όσο περισσότερο μπορούμε τους ελάχιστους και ταπεινούς αυτής της γής.»
Σ' όλους εσάς που τόσα χρόνια σταθήκατε δίπλα μου στέλνω ένα και μόνον μήνυμα:  ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ. Σας ευχαριστώ από καρδιάς!
Σ' όλους εκείνους που "εν ονόματι του Θεού" με σταύρωσαν προθύμως ,τους συμβουλεύω ενόψει και της Μ.Τεσσαρακοστής: "μη προσευξώμεθα φαρισαϊκώς"
Τις αναλυτικές μου θέσεις μπορείτε να τις δείτε  στη "ΡΟΜΦΑΙΑ"